اقدامات کورکورانه دشمن، عزم ملت به ویژه خوزستانی‌ها در پاسداری از وطن را بیشتر می‌کند

اهواز - ایرنا - رییس سازمان عقیدی سیاسی فراجا کشور گفت: اقدامات کورکورانه دشمن و ایجاد فتنه و آشوب، عزم ملت ایران به ویژه خوزستانی‌ها را در پاسداری از وطن چند برابر می‌کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز سه شنبه در مراسم وداع با ۲ شهید مدافع نظم و امنیت در ایذه که در حسینه فاطمه الزهرا ستاد فرماندهی استان خوزستان اظهار کرد: از جانب فرمانده انتظامی کشور، شهادت این ۲ عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری و همه همکارانم در مجموعه انتظامی استان به ویژه مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت دارم.

وی با اشاره به مقام شامخ شهدا نزد خداوند بیان کرد: خوش به حال مادران و پدرانی که این فرزندان را در دامان خود تربیت کردند؛ عزیزانی که در مناطق محروم از کمترین امکانات برخوردار هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا کشور گفت: اگر شهیدی در هر نقطه ای دفن شود آنجا دارالشفای عارفان و مومنان خواهد بود و این کشور را به بلد طیب تبدیل خواهد کرد. امروز خون سلیمانی‌ها و حججی‌ها و دیگر شهدای والامقام این کشور را بیمه کرده است. خون شهدای ما می‌تواند آلودگی موجود در جامعه و بی حجابی‌ها را پاک کند.

وی با بیان اینکه ملت ما همواره آماده شهادت بوده و از این بابت هراسی ندارد افزود: شهادت حرارتی در دل ما ایجاد خواهد کرد که هرگز خاموش شدنی نیست. امروز اگر اتفاقی در کشور رخ دهد ملت ما عاشورای دیگری را رقم می زنند و پرچم لا اله الا الله را در قلل کرامت و بزرگواری به اهتزاز در می‌آورند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: مردم این استان همواره ثابت کردند که پشتیبان نظام بوده و پیرو امر ولی فقیه خود هستند.

فتنه گران را به گورستان جهنم واصل می‌کنیم

وی افزود: امروز فرزندان نیروی انتظامی برای آسایش و امنیت مردم از همه چیز خود گذشته و تا پای جان ایستادگی می‌کنند که نمونه آن شهیدان غلامی و غریبی هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا کشور خطاب به دشمنان و مخلان نظم و امنیت گفت: اگر خیال می کنید که با فتنه و ایجاد آشوب و اغتشاش، می توانید پرچم برافراشته شده توسط رهبری و هزاران شهید را پایین بیاورید قطعا از روی جنازه‌تان عبور کرده و شما را به گورستان جهنم واصل می‌کنیم.

وی افزود: ملت ایران همان شیرانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس، برابر همه دنیا ایستادگی کرد لذا گوشمالی دادن چهار آدم بی‌ارزش و سبک فکر، برای نیروهای مسلح کار سهلی است. ما می خواهیم که مردم، این افراد را به سزای اعمالشان برسانند که قطعا این امر محقق می‌شود و با مسببین این اقدام شدیدترین برخورد صورت می‌گیرد.

گفتنی است ستوان یکم علی غلامی و ستوان سوم سلمان غریبی روز گذشته در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در روستای "بیشه شیرین" وارد عمل شدند که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha