شرکت‌های فناور خراسان رضوی نیازهای کشور را مرتفع می‌کنند

مشهد-ایرنا- سرپرست مرکز راهبردی ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی نه‌تنها نیازهای استانی بلکه نیازهای ایران اسلامی را نیز مرتفع می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، رضا سلطانعلی‌زاده روز سه شنبه در بازدید از پارک علم و فناوری این استان افزود: برخی نیازهای گلوگاهی موجود در کشور را می‌توان با استفاده از توانمندی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی حل کرد.

وی با اشاره به سفرهای هدفمند اعضای معاونت علمی ریاست جمهوری برای حل مشکلات و از بین بردن موانع تولید اضافه کرد: برنامه جدی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تسریع در مسیر تولید و رفع موانع آن است.

سرپرست مرکز راهبردی ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: تلاش می‌شود تا با شرکت‌های دانش‌بنیان براساس تخصص اصلی ارتباط بگیریم و به عقد قرارداد منتهی شود تا به این روش علاوه بر حل موضوعات کشور به صورت تخصصی از توان تمامی نخبگان کشور بهره برده و استفاده کنیم.

سلطانعلی زاده افزود:شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با ورود به سایت innoten.ir اطلاعات کیفی را کسب کرده و با ارائه پیشنهادها در مسیر توسعه قدم بردارند.

نمایندگان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور در پارک علم و فناوری خراسان رضوی از نزدیک با پیشرفت‌های علمی و فناوری در این مجموعه آشنا شده و از چهار شرکت دانش‌بنیان بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha