۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85180663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش اعتبارات شهرستان هلیلان به ۸۶۰ میلیارد ریال

ایلام - ایرنا - فرماندار هلیلان با اشاره به اینکه سهم این شهرستان از اعتبارات امسال ۸۶۰ میلیارد ریال است، گفت: اولویت نخست امسال هلیلان تکمیل پروژه های نیمه‌تمام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش عیوضی روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان هلیلان اظهار داشت: اعتباراتی که برای امسال در نظر گرفته شده با توجه به رایزنی و پیگیری‌های انجام گرفته بر اساس نیازهای ضروری شهرستان تقسیم شده و اولویت امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

وی افزود: شرایط هلیلان با شهرستان های دیگر استان متفاوت است و نگاه به این منطقه با توجه به عمق محرومیت و نوپا بودن نیازمند نگاه ویژه تری است.

رئیس کمیته برنامه ریزی و توسعه هلیلان با بیان اینکه از اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص پیدا کرد؛ تاکید کرد: این اعتبار امسال به ۸۶۰ میلیارد ریال رسید و طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته تکمیل فاز اول پمپاژ داجیوند - کهره بعنوان یکی از طرح های مهم کشاورزی از اولویت امسال است که تکمیل فاز اول این پروژه می تواند نقش مهمی در تولید و اشتغال داشته باشد.

عیوضی با گلایه از بنیاد علوی خواستار احداث بیمارستان بعنوان یکی از مطالبات مردم شهرستان شد و اضافه کرد: متاسفانه هنوز شاهد احداث پروژه مهمی در سطح شهرستان نبوده ایم و با توجه به فرصت کم باقیمانده از فعالیت بنیاد علوی در هلیلان ، اجرای این پروژه مهم باید در دستور کار این نهاد باشد.

وی یادآور شد: انتظار می رود مدیران شهرستان از طریق ادارات کل خود نسبت به جذب اعتبارات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان اهتمام جدی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha