۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85180690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موافقت با برپایی نمایشگاه صنایع دستی ایلام در کشورهای حوزه خلیج فارس

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی استان گفت: وزیر میراث فرهنگی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان در کشورهای حوزه خلیج فارس موافقت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مسئولان استان ایلام با وزیر میراث فرهنگی ؛ صنایع دستی و گردشگری دیداری داشتند که در این دیدار چند دستور ویژه برای استان صادر شد.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در استان ایلام، افزود: وزیر میراث فرهنگی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی ایلام در کشورهای حوزه خلیج فارس موافقت کرده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: ظرفیت های بزرگی در حوزه صنایع دستی استان وجود دارد که باید زمینه صادرات این محصولات فراهم و باعث کسب درآمد برای صنعتگران این عرصه شود.

بهرام نیا با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی ایام اربعین در بیشتر محورهای مواصلاتی استان برگزار می شود، اضافه کرد: از فرصت اربعین برای معرفی ظرفیت های استان به خصوص صنایع دستی امسال بیشتر استفاده می شود.

وی یادآور شد: استان ایلام در بحث ایجاد زیرساخت های اربعین بویژه در زمینه احداث سرویس بهداشت و حمام عملکرد خوبی داشته و هم اکنون ساخت ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی با ۵۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

بیش از ۹ هزار صنعتگر صنایع دستی در استان ایلام در ۳۳ رشته صنایع فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha