۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85180720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از شناسایی انبار دپوی مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و با کشف ۹۸ تن مواد در شهرستان اشتهارد در این استان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس ، سردار "حمید هداوند" اظهار کرد : ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد پس از دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و دپوی مواد اولیه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد، پس از اطمینان از صحت خبر باهماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی به عمل آمده ۹۸ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و با تحقیقات بیشتر مشخص شد که این مواد به صورت غیرقانونی و فاقد مدارک گمرکی دپو شده بود.

وی خاطرنشان کرد: ارزش کشفیات با توجه به نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه یک نفر دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شد.

هداوند افزود: کالاهای مکشوفه پس از طی مراحل قانونی به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد.

دستگیری سارق گردشگر نما در ساوجبلاغ

کشف انبار مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد البرز


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری یک سارق حرفه ای کف زن با اعتراف به ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه کف زنی در سطح شهرستان ساوجبلاغ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد سارق در پوشش گردشگر با مراجعه به فروشگاه های مواد غذایی که غالبا فروشنده آن واحدهای صنفی افراد مسن بودند پس از خرید اقلام برای پرداخت هزینه خرید کالا، اقدام به ارائه پول( ارز) کشور خارجی نموده که با عدم پذیرش افراد فروشنده از دریافت ارز، درخواست یادگیری نحوه استفاده از کارت عابر بانک از طریق دستگاه pos را جهت پرداخت هزینه خرید اقلام داشته که در این حین با یک ترقند اقدام به جابجایی کارت های عابر بانک فروشنده با کارت مشابه مسروقه نموده و بلافاصله با متواری شدن از آن مکان در یک فرصت مناسب موجودی حساب افراد را خالی می کند.
سلیمانی بیان کرد: ماموران با اقدام های پلیسی و تخصصی موفق شدند متهم مورد نظر را در شهر " گلسار " شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.
این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های تکمیلی ماموران پلیس آگاهی تاکنون به ۲۱ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر از دوستانش به شیوه کف زنی از فروشندگان فروشگاه های مواد غذایی در سطح شهرستان ساوجبلاغ و استان های شمالی کشور به ارزش سه میلیارد ریال اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: تحقیقات و پیگیری های لازم به منظور شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار دارد .

دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات درکرج

کشف انبار مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد البرز

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری یک سارق مسلح که با شیوه زورگیری اقدام به سرقت طلا و جواهرات شهروندان می‌کرد در این شهرستان خبر داد

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات با شیوه زورگیری و تهدید سلاح گرم، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که متهم با شناسایی سوژه‌های خود آنها را در مناطق خلوت به دام انداخته و با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت طلا و جواهرات مالباختگان می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

گودرزی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهم گفت: در تحقیقات تکمیلی، این سارق به هشت فقره سرقت با شیوه زورگیری و تهدید سلاح گرم اعتراف کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha