۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85180790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت‌الله حیدری: دفاع از امنیت مردم، از میادین برجسته شهادت‌طلبی است

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع از امنیت و آسایش مردم، از میادین برجسته شهادت‌طلبی است.

به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری روز سه‌شنبه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهیدان راه امنیت ستوان یکم "علی غلامی" و ستوان سوم "سلمان غریبی" بیان کرد: تقارن به شهادت رسیدن ۲ حماسه‌ساز مدافع حریم امنیت در شهرستان ایذه با ایام سوگواری آل الله، نشان می دهد جوانان ما که در مکتب سالار شهیدان تربیت یافته‌اند، همواره برای لبیک گویی به ندای "هل من ناصر ینصرنی" امام حسین(ع) آماده فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه میدان دفاع از امنیت مردم از میادین برجسته شهادت طلبی است افزود: امنیت پایدار کشور مرهون رشادت و فداکاری جان بر کفانی است که برای پاسداری از آسایش هموطنان شریف، سر از پا نشناخته و همواره در کمین مجرمان و بر هم زنندگان امنیت هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به نحوه شهادت ستوان یکم "علی غلامی" و ستوان سوم "سلمان غریبی" در درگیری با سارقان مسلح گفت: شهادت مظلومانه این دلاورمردان را به خانواده داغدار، فرماندهی و کارکنان غیور نیروی انتظامی و مردم شهیدپرور استان خوزستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار یکتا، علو درجات را برای این شهیدان و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

گفتنی است ستوان یکم علی غلامی و ستوان سوم سلمان غریبی روز گذشته در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در روستای "بیشه شیرین" از توابع شهرستان ایذه وارد عمل شدند که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید غلامی دارای سه فرزند و شهید غریبی دارای ۲ فرزند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha