اخبار پلیس کرمانشاه: از کشف ماهی و مرغ قاچاق تا کشف ۲۲ فقره سرقت

کرمانشاه – ایرنا – ماموران انتظامی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تن چوب قاچاق در کنگاور، ۲ تن ماهی قزل آلا قاچاق در پاوه، هشت هزار قطعه مرغ گوشتی احتکاری در هرسین را کشف و ۲ سارق با ارتکاب ۲۲ فقره سرقت را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی کنگاور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «حیدر حق جویان» بیان داشت : ماموران پاسگاه قره گزلو حین گشت زنی به یکدستگاه کامیون حامل چوب مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ حق جویان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲ تن ماهی قزل آلا قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ تن ماهی قزل آلا قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فضل اله پرنو " اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروی توقیفی ۲ تن ماهی قزل آلا قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

پرنو در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری سارقین معابر و اماکن خصوصی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقین معابر و اماکن خصوصی و کشف ۲۲ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس در این شهر خبر داد.

، سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت معابر و اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان حین گشت زنی موفق به شناسایی ۲ سارق شده و سریعاً نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.

دلیری با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۲فقره سرقت از معابر و اماکن در سطح شهر کرمانشاه، از معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف بیش از هشت هزار قطعه مرغ گوشتی احتکاری در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از کشف هشت هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ گوشتی و ۵۶۰ کیلوگرم آرد احتکار شده در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود ۲ انبار محل احتکار کالاهای اساسی در شهرستان هرسین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی شناسایی هر ۲ انبار شده و با همراهی نمایندگان جهادکشاورزی، اداره صمت و دیگر ادارات مربوطه و هماهنگی با دستگاه قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

عزیزیان افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۸ هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ گوشی و ۵۶۰ کیلوگرم آرد احتکاری توسط ماموران آگاهی هرسین کشف شد.

رئیس پلیس هرسین همچنین از تشکیل پرونده هایی در این خصوص و اجراع به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha