تجمع عزاداران کنگاوری در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم

کرمانشاه – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور تاکید کرد: عزاداران حسینی در روز تاسوعا، گردهمایی متفاوتی نسبت به سال های قبل دارند و هتک حرمت به قران کریم در سوئد را محکوم می کنند.

به گزارش ایرنا، «هوشنگ یوسفی» روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، با محکومیت هتک حرمت به کتاب مقدس مسلمانان به سرگردگی رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: مکتب‌های استعماری همیشه کسانی را پرورش می‌دهند تا در زمان‌های مختلف بین مسلمانان و مکاتب آسمانی دیگر تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه اتفاق اخیر توسط یک‌ عامل سرسپرده موساد در کشور سوئد انجام شد، افزود: لازم است علمای یهودی و مسیحی مراقبت بیشتری داشته باشند تا این اختلافات در بین مسلمانان و فرهنگ غرب به وجود نیاید.

تجمع عزاداران کنگاوری در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم

معاون فرماندار کنگاور گفت: هتک‌ حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را به هیچ وجه نپذیرفته و در روز تاسوعای حسینی راس ساعت ۹ صبح با تجمع همه هیات های مذهبی، عزاداران حسینی و دلسوختگان مکتب قرآن و اهل بیت در میدان سردار سلیمانی شهرستان کنگاور این جسارت به کتاب آسمانی را محکوم خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به همزمانی نماز ظهر عاشورا با نماز جمعه اظهار کرد: همه هیات های مذهبی، دسته های زنجیرزنی و سینه زنی با هدایت هیات های خود به بوستان اندیشه، نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه را به امامت آیت الله حسینی امام جمعه کنگاور برپا خواهد شد.

شهرستان کنگاور که از دیرباز به عنوان شهر تدین و تمدن شناخته می شود در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و ۴۱۰ کیلومتری غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha