بارندگی در جنوب و شرق فارس باعث سقوط چند پایه برق و تعدادی درخت شد
عکس اینترنتی است

شیراز- ایرنا- مدیرکل مرکز مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه بارش باران در مناطق جنوبی و شرقی استان باعث سقوط چند پایه برق و تعدادی درخت شد، گفت: با وجود این حوادث هم اکنون جریان برق در این مناطق پایدار است.

خلیل عبدالهی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز بارندگی به همراه طوفان شدید در شهرستان های جنوبی و شرقی استان رخ داد که این بارندگی ها، منجر به سقوط چندین پایه برق و تعدادی درخت در برخی شهرستان‌ها شد.

وی یادآور شد: پیش‌ از این اخطارهای لازم در خصوص احتمال بارش باران شدید و طوفان به شهروندان داده شد و عوامل اجرایی دستگاه های مختلف خدماتی نیز برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از طوفان آماده باش بودند.

به گزارش ایرنا، هواشناسی فارس روز گذشته با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به احتمال جاری شدن روان آب، رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد و برق، برخورد صاعقه، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ در مناطق مستعد در ناحیه شرق، جنوب و جنوب شرق هشدار داده بود.

مدیرکل هواشناسی فارس در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفته بود: فعالیت این سامانه از بعد از ظهر دوم مرداد در استان آغاز و تا جمعه ششم مرداد ماه ادامه دارد.

مسعود حقیقت ادامه داد: این سامانه از چهارم تا ششم مرداد در مناطق شرقی، نیمه جنوبی، مرکزی به ویژه در منطقه فورگ، لارستان، زرین دشت، گراش و اوز فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha