استاندار خراسان‌شمالی: پیگیری‌ برای ماندگاری بیمارستان ارتش بجنورد انجام شده است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: پیگیری ها برای ماندگاری و توسعه خدمات تنها بیمارستان ارتش در استان انجام شده است.

به گزارش ایرنا، تعطیلی بیمارستان ارتش بجنورد در سال‌های اخیر بعد از کوچک شدن تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان در حالی مطرح می شود که سرانه تخت بیمارستانی خراسان‌شمالی نصف میانگین کشوری است.

بیمارستان ارتش بجنورد با ۳۲ تخت شامل درمانگاه اورژانس، دندانپزشکی، جراحی، اورولوژی، اورتوپدی، بینایی سنجی، پوست، بیهوشی، چشم پزشکی، اتاق عمل، زنان و زایمان، اطفال، جراحی عمومی و داخلی است.

محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در دیدار کارکنان بیمارستان ارتش بجنورد اظهار کرد: نامه نگاری هایی با مسوولان متولی برای ادامه فعالیت تنها بیمارستان ارتش در خراسان شمالی انجام شده و رویکرد تقویت تجهیزات درمانی این بیمارستان است.

وی افزود: بیمارستان ارتش از مراکز درمانی است که شهروندان رضایت بالایی از خدمات دهی آن دارند و همه خواستار ماندگاری این مرکز درمانی استان هستند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: این مرکز درمانی چندین سال خدمات موثری به مردم ارایه داده است بنابراین همه دستگاه های اجرایی باید در ماندگاری این بیمارستان همکاری و هم افزایی داشته باشند.

حسین نژاد با بیان اینکه ارتش همواره در خط مقدم خدمت به مردم بوده است، بیان کرد: ارتش در بحران‌های مختلف همچون زلزله و سیل در کنار مردم و کمک‌ حال آنها بوده است.

وی افزود: نیروهای مخلص ارتش حتی در ایام کرونایی نیز ظرفیت بهداشتی و درمانی خود را برای کمک به مردم پای کار آوردند تا ثابت کنند خدمت به مردم از اهداف اصلی این نهاد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha