۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85181530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسمان چهارمحال و بختیاری در تاسوعا و عاشورا صاف است

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه ( عاشورا و تاسوعای حسینی) پدیده جوی غالبی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود و آسمان استان صاف تاقسمتی ابری خواهد بود.

معصومه نوروزی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲ روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری برای ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد است و در خصوص وضعیت جوی برای برگزاری آیین‌های روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پدیده خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد از شدت بالایی برخوردار نیست اما با این وجود سرعت آن در شهرهای سامان و بروجن بیش از سایر نقاط استان است که توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های فلزی در این مناطق استحکام حاصل شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصیح کرد: همچنین طی روزهای آینده دما نوسان خاصی نخواهد داشت و گرمای هوا در طی روز کماکان ادامه دارد اما برای صبح روزهای پنجشنبه و جمعه هوا کمی خنک‌تر می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری در تابستان سالجاری جزو خنک‌ترین مراکز استانهای کشور بوده است و این شرایط آب و هوایی سبب شده تا این استان در تابستان میزبان مسافران و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha