۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85181579
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

"بوق زدن"، راننده اصفهانی را به کام مرگ کشید

۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85181579
"بوق زدن"، راننده اصفهانی را به کام مرگ کشید

اصفهان–ایرنا- فردی که مدعی است بر اثر بوق زدن صاحب یک خودرو در یکی از خیابان‌های اصفهان، او را با شلیک گلوله از پای درآورده است، پس از گریختن به آمل دستگیر شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان روز چهارشنبه اعلام کرد: عصر روز جمعه ۳۰ تیر، ماموران کلانتری ۲۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وجود جسد مردی در خیابان باغ فردوس، بلافاصله در محل حضور یافتند که در بررسی اولیه مشخص شد فرد یادشده بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

سرهنگ حسین تُرکیان افزود: کارآگاهان اداره جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان، موضوع را پیگیری کردند که در نهایت مشخص شد قاتل فردی ۳۸ ساله و از اراذل و اوباش سابقه‌دار است که در شب چهارشنبه سوری سال ۸۸ نیز حین دعوا با چند نفر از دوستانش، یکی از آنها را با چاقو به قتل رسانده، اما با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافته بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: متهم در جریان قتل دوم، با راننده یک دستگاه خودرو که از خیابان باغ فردوس شهر اصفهان می‌گذشته، درگیری لفظی پیدا کرده و با شلیک کُلت کمری خود، باعث مرگ او شده بود.

وی با بیان اینکه متهم بلافاصله از اصفهان متواری شده و به شمال کشور گریخته بود، گفت: کارآگاهان با جستجوی دقیق، رد پای قاتل را در آمل استان مازندران بدست آورده و با اخذ نیابت قضائی به این شهر عزیمت و پس از ۷۲ ساعت از وقوع حادثه، عامل جنایت را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به اصفهان منتقل کردند.

سرهنگ تُرکیان افزود: متهم که در برابر مستندات کارآگاهان چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، لب به اعتراف گشود و گفت در روز حادثه در حال مسافرکشی در مسیر باغ فردوس بودم که بوق‌های پشت سرهم یک خودروی سواری، اعصابم را برهم ریخت و شروع به فحاشی کردم و این امر باعث دعوای لفظی ما شد تا اینکه هر دو از خودروهایمان پیاده شدیم و او چوب دستی خود را از بیرون آورد و به سمت من آمد و من هم با کُلت کمریم به سمتش شلیک و بلافاصله صحنه را ترک کردم و به شمال کشور گریختم اما هنوز مدت زیادی نگذشته بود که پلیس به سراغم آمد.

وی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل رخ داده، در این باره پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان اینکه افراد شرور و اراذل و اوباش همواره در معرض عملیات پلیس قرار دارند و تمام تحرکات آنان رصد می‌شود، گفت: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند، در کمترین زمان ممکن و در هر کچا که پنهان شده باشند، آنها را دستگیر می‌کنیم و تحویل قانون می‌دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha