لغو انتساب‌ها به پزشک خانواده در صندوق ایرانیان از اول شهریور/ برخی موارد خاص باقی است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه سلامت خانواده توسط وزارت بهداشت از ابتدای شهریور امسال گفت: با اجرای این طرح، همه انتساب‌ها به پزشکان خانواده در صندوق سلامت ایرانیان لغو شده و ساز و کار جدیدی اعمال خواهد شد.

فریده جعفری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اجرای «برنامه سلامت خانواده» توسط وزارت بهداشت و معاونت‌های بهداشتی استان‌ها، پایان طرح نظام ارجاع در صندوق ایرانیان اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات به بیمه شدگان این صندوق کماکان تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت و پرداختی هزینه به پزشکان همکار در این طرح نیز برابر قرارداد تا پایان مرداد ماه انجام خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی ادامه داد: همه بیمه شدگان این صندوق می‌توانند نظیر سایر بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران، همچنان از خدمات بیمه‌ای در بخش دولتی و خصوصی در قسمت سرپایی و بستری مطابق تعرفه‌های اعلامی وزارت بهداشت بهره‌مند باشند.

جعفری اضافه کرد: البته خدمات رسانی به بیمه شدگان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب صندوق نظام ارجاع یک، نظیر سابق از طریق مراجعه به پزشک خانواده و ارجاع صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: همچنین سامانه نظام ارجاع در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر برای بیمه شدگان صندوق روستاییان و عشایر به قوت خود باقی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha