سرمربی صنعت‌نفت آبادان: روند آماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر مطلوب است

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه امسال این تیم به لحاظ کیفی شرایط خوبی دارد، گفت: هواداران نگران تیم نباشند چراکه روند آماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر مطلوب است.

عبدالله ویسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اردوی بسیبار خوبی در شهرکرد و تهران انجام دادیم و بازیکنان به لحاظ هماهنگی و آماده‌سازی به شرایط قرار گرفتن در مسابقه نزدیک شدند.

وی با اشاره به اردوی تهران و تست‌های پزشکی پیش از فصل افزود: ۲ دیدار تدارکاتی خوب در این اردو با پرسپولیس و چادرملو برگزار و باعث شد از بازیکنان شناخت لازم را پیدا کنیم و تا حدود زیادی به ترکیب مورد نظر دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: سه بازیکن عراقی تا پایان هفته به جمع تیم اضافه خواهند شد تا بازیکنان را برای مسابقات لیگ برتر کامل در اختیار داشته باشیم.

وی به مذاکره برای جذب یک بازیکن لیگ برتری دیگر به منظور حضور قدرتمند در مسابقات اشاره و بیان کرد: با بازیکن مورد نظر که از بازیکنان با تجربه و با کیفیت فوتبال ایران است در حال مذاکره هستیم که در یکی ۲ روز آینده قراردادش را منعقد خواهد کرد و بازار نقل و انتقالات برای تیم به پایان خواهد رسید.

ویسی با ابراز رضایت از شرایط بازیکنان تیم گفت: بازیکنان جوان و آینده‌داری در تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان حضور دارند که آینده فوتبال این شهر را رقم خواهند زد و به طور قطع در این فصل به ما کمک زیادی می‌کنند.

وی افزود: هواداران نگران آینده تیم نباشند؛ این قول را می‌دهیم که نتایج قابل قبولی کسب کنیم و نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: هواداران باید از تیم حمایت کنند و بازیچه صفحات مجازی نشوند زیرا تیم کنونی با حمایت آنها در این فصل تیمی کاملا قابل اعتماد و با شخصیت خواهد بود.

مسابقات لیگ برتر فوتبال از ۱۲ مردادماه سال جاری آغاز خواهند شد و صنعت‌نفت در نخستین بازی خود ساعت ۲۱.۳۰ دقیقه روز جمعه سیزدهم مرداد به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.

با توجه به نواقص و ایراداتی که ورزشگاه تختی آبادان دارد، سازمان لیگ به مدیران این تیم اعلام کرده اگر قرار باشد این تیم آبادانی در این ورزشگاه از حریفان خود در لیگ بیست و سوم میزبانی کند، باید نواقص مطرح شده را برطرف کند. از همین رو طی مذاکرات صورت گرفته و با هماهنگی مدیران این باشگاه، شرکت عملیات بهسازی پالایشگاه آبادان در سه نوبت کاری، طرح بازسازی این ورزشگاه را برعهده گرفته است.

از همین رو روز گذشته سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از امکانات و آخرین وضعیت ورزشگاه تختی آبادان دیدن کرد و با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد بعد از این بازدید سازمان لیگ مجوز بازی صنعت‌نفت و استقلال در این ورزشگاه را صادر کرده است تا بدین ترتیب شاگردان عبدالله ویسی در آبادان پذیرایی آبی‌پوشان پایتخت باشند.

گفتنی است اگرچه مجوز بازی در ورزشگاه تختی آبادان توسط سازمان لیگ صادر شده اما ممکن است این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

شورای تامین استان خوزستان و شرکت پالایشگاه آبادان ۲ نهادی هستند که درخصوص حضور تماشاگران در این بازی تصمیم گیری خواهند کرد؛ باید دید آنها چه تصمیمی را درخصوص حضور تماشاگران در این بازی اتخاذ خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha