۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85181617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز ظهر عاشورای هیات‌های کرمان در مصلا اقامه می‌شود

کرمان - ایرنا - مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه کرمان با اشاره به تقارن عاشورای سال جاری و روز جمعه و اقامه فریضه الهی سیاسی نماز جمعه گفت: همه هیات‌های مذهبی، نماز ظهر عاشورا را در مصلای امام علی(ع) اقامه می‌کنند.

مهدی صدفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات های مذهبی ظهر عاشورا بعد از برگزاری آیین های عزاداری خود به روال هر سال به سمت مصلای بزرگ امام علی (ع) حرکت و نماز را در این مکان اقامه خواهند کرد.

وی اظهار داشت: هیات های مذهبی پس از اتمام عزاداری و سوگواری به طرف میعادگاه نماز جمعه در شهر کرمان حرکت و در مراسم نماز جمعه عاشورایی شرکت خواهند کرد.

صدفی تصریح کرد: همچنین ویژه برنامه عاشورایی در محل مصلی امام علی (ع) از ساعت ۱۰ صبح همراه با سخنرانی و قرائت زیارت ناحیه مقدسه، عزاداری و سوگواری تا قبل از اقامه نمازجمعه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی کرمان برای رفت و آمد نمازگزاران و عزاداران کرمانی به مصلای امام علی (ع) از ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز جمعه به عزاداران خدمات ارائه خواهند کرد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه کرمان با تاکید بر اینکه امام حسین، فدایی نماز بود به طوری که حتی در میدان جنگ نیز نماز اول وقت را ترک نکرد تصریح کرد: اقامه نماز اول وقت باید مورد توجه همه مسلمانان قرار داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha