اردبیل میزبان مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان کشور شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسابقات والیبال و فوتسال دانش‌آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی دختر و پسر ایران مردادماه جاری در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کلام‌الله صفری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در خانه معلم اردبیل افزود: این مسابقات در ۲ رشته والیبال و فوتسال برای پسران از ۱۴ تا ۱۹ مردادماه و برای دختران نیز از ۲۱ تا ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات در مجموع هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر کشور شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: تاکنون در رشته فوتسال پسران ۲۸ تیم، والیبال پسران ۲۵ تیم و در فوتسال دختران ۲۱ تیم و والیبال دختران نیز ۲۰ تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات در ۶ سالن ورزشی برگزار خواهد شد، بیان کرد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی سراسر کشور در سالن‌های ورزشی شهرداری ، بانک ملی ، امام خمینی (ره) ، پیام نور، شهید ایرج آسمانی و ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این رقابت‌ها اندیشیده شده است.

صفری اضافه کرد: علاوه بر ۱۴۰ نفر عوامل اجرایی، ۱۶ داور کشوری و ۲ ناظر از سوی فدراسیون‌های والیبال و فوتبال برای برگزاری هر چه بهتر در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های خوبی با کمیته‌های مختلف انجام شده و تلاش می‌شود با همکاری سایر دستگاه‌ها این رویداد ورزشی با محوریت گرامیداشت کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امیدواریم با برگزاری منظم و باشکوه این مسابقات، اردبیل میزبانی خوب و شایسته برای شرکتکنندگان در این رقابت‌ها باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha