۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85181734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: صهیونیستها جنایت جدیدی رقم زدند/ سرایا القدس: جهاد ادامه دارد

تهران-ایرنا- نیروهای مقاومت فلسطین با اشاره به جنایت امروز صهیونیست ها در نابلس در کرانه باختری رود اردن و شهادت یک جوان فلسطینی تاکید کردند که جهاد با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، سرایاالقدس در بیانیه ای اعلام کرد: مبارزان ما در نابلس با نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که به اردوگاه العین در شهر نابلس یورش برده بودند، مقابله کردند.

این بیانیه افزود: مبارزان سرایا القدس از نقشه نیروهای ویژه مطلع شدند و با شلیک مستقیم گلوله با آن ها مقابله کرده و برخی از صهیونیست ها را زخمی کردند.

نیروهای سرایاالقدس همچنین با گلوله و بمب های انفجاری تجهیزات نظامی صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

آن ها تاکید کردند که به راه جهاد و مقابله با اشغالگران در تمام میدان ها ادامه خواهیم داد؛ ما مسیر فرماندهانمان که به شهادت رسیدند را ادامه می دهیم.

سرایاالقدس تاکید کرد که سلاح ما در تمام میادین از غلاف بیرون است و جهاد ادامه دارد.

در همین حال، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که اشغالگران با به شهادت رساندن محمد ندی در نابلس مرتکب جنایت جدیدی شدند؛ جنایتی که موجودیت ملت فلسطین را هدف قرار می دهد و رژیم صهیونیستی همزمان جنگ دینی خود علیه مسجدالاقصی را گسترش داده است.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در پی حمله نیروهای صهیونیستی به شهر نابلس خبر داد.

«محمد عبدالحکیم نعیم ندی» جوان ۲۳ ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها از ناحیه سینه مجروح و به شهادت رسید.

منابع محلی می گویند که نیروهای صهیونیستی همچنین به خودروهای فلسطینی ها حمله کردند و در جریان این حمله یک زن فلسطینی زخمی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha