هشت کشتی‌گیر عنوان‌دار خوزستانی شانس حضور در رقابت‌های جهانی را دارند

اهواز - ایرنا - هشت کشتی‌گیر سرشناس و عنوان‌دار خوزستانی با حضور در اردوی تیم ملی، شانس حضور در رقابت‌های جهانی صربستان را دارند.

رمضان جمالپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با تشخیص کادر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، هشت کشتی گیر به همراه یک مربی خوزستانی در اردوی آماده سازی پیش از مسابقات جهانی حضور دارند که همگی آنها از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد، در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی، در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد، در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایمن میرزازاده و پارسا نظری از خوزستان در اردوی شیراز حضور دارند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: فرزاد ایمان علیزاده به عنوان مربی، تیم ملی ایران را در مسابقات جهانی همراهی می‌کند.

وی افزود: با توجه به عملکرد کشتی‌گیران استان در پیکارهای مختلف جهان، انتظار می‌رود که بیشتر اوزان تیم ملی در رقابت‌های جهانی را کشتی‌گیران خوزستانی تشکیل دهند.

جمالپور با اشاره به نگاه ویژه و مثبت رییس فدراسیون به خوزستان گفت: رقابت‌های جهانی همواره از اعتبار بالایی برخوردار بوده و امیدواریم کشتی گیران خوزستانی در این رقابت ها مثل همیشه نتایج درخشانی کسب کنند.

گفتنی است بیش از ۱۰ هزار نفر در خوزستان در رشته کشتی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha