ارادت مداح اهل‌بیت(ع) به رضا صادقی و محسن چاوشی

تهران- ایرنا- «محمدحسین پویانفر» ذاکر اهل بیت(ع) گفت: من دست «رضا صادقی» و «محسن چاوشی» را می‌بوسم؛ چون برای امام حسین(ع) می‌خوانند.

به گزارش ایرنا، پویانفر در برنامه باب القبله که از شبکه پنج پخش می شود، گفت: من روسیاه‌ترین فرد عالم، اما وقتی شخصی که شاید ژانر (گونه) اجتماعی‌اش هم با ما متفاوت باشد، می آید و از امام حسین(ع) حرف می زند، آن طرفی ها ناراحت می شوند. دشمن همه توان و نیرویش را گذاشته برای اینکه مردم بترسند از اینکه عقایدشان را بگویند. من همین جا دست رضا صادقی و محسن چاوشی را با اینکه شاید در خیلی مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشیم، می بوسم؛ به خاطر اینکه برای امام حسین (ع) خواندند. دشمن اینها را نمی خواهد.

محسن چاوشی در سوم محرم، ۳۰ تیر اثری برای امام حسین(ع) با نام «آوازِ خون» را منتشر کرد. او درباره این اثر خود که برای ایام محرم آماده شده، نوشته است: آواز خون نذر محرم است و ادای دین شخصی من و دوستان هم‌دل به اهل کربلا.

رضا صادقی نیز در فضای مجازی نوشت: اعتقادات من، هیچ ارتباطی با هیچ حکومتی نداره و کاملا شخصی و دلیه و سال هاست در خاندان ما بوده و بهش افتخار کردیم .. هیچ شخص و دولتی و هیچ حکومتی نماینده دین و باورهای اعتقادی من نبوده و نیست .. سیاست های اشتباه آدم ها در هر جایگاه و مقامی، دلیل نمیشه باورهای قلبیم و رها کنم، بی شک که اندیشه می کنم و اگاه تر می شم اما به کسی باورم رو تحمیل نمیکنم.

وی افزود: از بچگی خواستم کار بزرگی کنم، بهم گفتن بگو یا علی که هم اسم خداست، هم عزیز خدا … ممنونم رفقای آزاد اندیش ام که حرمت نگه میدارن و خطای دیگران رو پای باورها نمیذارن .. و این معنی درست آزاد اندیشی هست .. حسین برای من تعبیر آزادی خواهی و صلابت آزاداندیشیه .. باورش دارم و پای باورم ایستادم … من یک ایرانی، مسلمان با باورهای اعتقادی هستم که آگاهی و شعور حسینی رو به شور حسینی ترجیح میدم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha