۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85181921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۱۴ نقطه خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۱۴ نقطه استان راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند تجهیزات پزشکی مورد نیاز را به صورت امانی از این مراکز تحویل بگیرند.

به گزارش ایرنا محمدعلی کاوسی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: همچنین با اعلام فراخوان و در قالب طرح "مرهم زائر" عموم مردم می‌توانند برای مشارکت در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائران مراسم اربعین حسینی، داروهای سالم و مازاد بر مصرف خود را به شعب، خانه‌های هلال و پایگاه‌های این جمعیت در سراسر کشور تحویل دهند.

وی از اجرای طرح «نذر سلامت» در ماه محرم خبر داد و افزود: از شهروندان و خیرین خواستاریم با شرکت در این طرح، تجهیزات پزشکی مازاد را برای کمک به بیماران نیازمند به هلال احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به خدمات امور جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر از ابتدای ماه محرم گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم جوانان عزادار با انجام فعالیت‌های بشردوستانه وفاداری خود را به سید و سالار شهیدان نشان دادند.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در شهرستان‌ها، کلاس‌های آموزشی بایدها و نبایدهای ایمنی در هیات‌های عزاداری، کنترل فشار خون و ارایه توصیه‌های بهداشتی ضروری به عزاداران از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر است که از ابتدای ماه محرم آغاز شد و استمرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha