عاشورا راهبرد اساسی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: عزاداری ماه محرم و اقامه عزای حسینی عرصه مانای جهاد تببین برای گسترش مظاهر فرهنگ دینی و ابزاری مهم برای مقابله با فرهنگ وارداتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی چهارشنبه شب در اجتماع پرشور عزاداران حسینی در ساری افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی با مفاهیم حماسه عاشورا گره خورده است.

این مسئول سیاسی در تشریح اهداف نظام اسلامی افزود: نهضت امام روح الله از ۱۵ خرداد سال ۴۲ با تببین ابعاد حماسه عاشورا در این سرزمین آغاز شد و انقلاب اسلامی احیاگر ارزش‌های دینی است.

وی با اشاره به دینمداری مردم کشورمان که دلداده سالار شهیدان کربلا هستند خاطر نشان کرد: مردم ایران در پرتو آرمان های دینی و حماسه عاشورا از حیث معنویت و ارزش های انسانی در جهان سرآمد هستند.

معاون استاندار مازندران برگزاری پرشور آئین های سوگواری ماه محرم در جای جای کشورمان و استان مازندران را بیانگر اوج معرفت و اخلاص دینی مردم دانست وافزود: تا زمانی که ارزش های متعالی اسلامی و دینی در این کشور جریان دارد، جریان های ضد دینی و معاند در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

عاشورا راهبرد اساسی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

سلگی، جهاد تببین را عرصه بصیرت و هوشمندی جوانان برابر دسائس کانون‌های ضد دینی دانست وافزود: جهاد تببین به نماد بیداری و بالندگی ملت ایران و پایداری آرمان‌های انقلابی تبدیل شده است.

وی با اشاره رشد مولفه‌های دینی در دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم طلایه دار ارزش های دینی و انقلابی است.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: همه مسئولان موظفند از سبک زیست مومنانه برابر خرده فرهنگ های وارداتی و مغایر ارزش های دینی صیانت کنند. سلگی افزود: رهایی کشور از چالش های فرهنگی و اقتصادی در گرو پایبندی به اصول و محکمات نظام اسلامی و تلاش های جهادی و انقلابی مسئولان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha