۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۱۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85182082
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وداع باشکوه ملایری‌ها با پیکر شهید نیروی انتظامی+فیلم

همدان- ایرنا- آئین وداع با پیکر مطهر سرهنگ دوم شهید "علی میرزایی" شامگاه چهارشنبه با حضور عزاداران حسینی در مسجد جامع شهر ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مردم شهیدپرور ملایر همزمان با شب تاسوعای حسینی با حضوری پرشور و شعور در مسجد جامع این شهر، با پیکر شهید میرزایی وداع کردند.

در این آئین باشکوه امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر، مدیران دستگاه‌های اجرایی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خانواده معزز شهید میرزایی و عزاداران حسینی حضور داشتند و در شب شهادت حضرت عباس(ع) در غم از دست دادن علمدار کربلا و شهید مدافع وطن شهید میرزایی به سوگ نشستند.

سرهنگ دوم «علی میرزایی» مامور شجاع و جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر شب گذشته /سه‌شنبه/ در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

ماموران نیروی انتظامی حین کنترل محور ملایر به سامن، خودرو حمل مواد مخدر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر شدند که در این درگیری سرهنگ دوم «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر مجروح شد و پس از انتقال وی به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وداع باشکوه ملایری‌ها با پیکر شهید نیروی انتظامی+فیلم

از شهید «علی میرزایی» یک دختر ۶ ساله و یک پسر ۱۴ ساله به یادگار مانده است.

به گزارش ایرنا؛ مراسم تشییع پیکر مطهر شهید میرزایی فردا پنجشنبه ساعت ۱۸ عصر همزمان با تاسوعای حسینی در اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی شهرستان ملایر، از میدان شهید جوکار تا میدان امام حسین(ع) روی دستان مردم شهیدپرور ملایر تشییع خواهد شد.

پس از برگزاری این مراسم، پیکر مطهر شهید میرزایی به روستای «حسین آباد ناظم» برای برگزاری برنامه وداع با این شهید والامقام از ساعت ۲۱:۳۰ در مسجد جامع این روستا منتقل و روز جمعه ساعت ۹ صبح همزمان با عاشورای حسینی، پیکر مطهر شهید مدافع وطن در روستای زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha