فرماندار: اعتبارات ابلاغی سال‌جاری شهرستان ارومیه ۱۰۴ درصد افزایش یافت

ارومیه - ایرنا - فرماندار و رییس کمیته برنامه ریزی ارومیه با اشاره به رشد افزایشی میزان اعتبار و تعداد پروژه در سال جاری گفت: اعتبارات اولیه ابلاغی نسبت به سال قبل ۱۰۴ درصد و تعداد پروژه‌ها هم ۱۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه کمیته برنامه ریزی ارومیه عصر چهارشنبه با حضور فرماندار ارومیه، ۲ نفر از نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای این کمیته در محل سالن شهید سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

غلامحسین عماری در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، از اعضای این کمیته و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت عملیاتی نمودن مصوبات این کمیته و سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: ریل گذاری سیاست‌های عمومی دولت در شهرستان، در کمیته برنامه ریزی انجام می‌شود.
عماری افزود: تلاش‌ها باید بر این اساس باشد تا با هماهنگی اقدامات و تلاش مضاعف تا پایان سال جاری تمام مصوبات این کمیته محقق شود.

وی با بیان اینکه در برخی شاخص ها نیازمند تخصیص اعتبار برای جبران عقب ماندگی ها هستیم، گفت: پرداختن به تامین آب شرب و نیز راه‌های مواصلاتی در شهرستان از اولویت‌های سیاست گذاری برای تعریف پروژه‌های عمرانی است.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان ارومیه ادامه داد: تخصیص اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ نیز در حدود ۶۷ درصد است که نشان از توجه دولت و مسوولان استان به رفع نیازهای این شهرستان دارد.

وی تاکید کرد: بیشترین ابلاغ اعتبار فعلا مربوط به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تعداد ۴٩ پروژه است که به دلیل محدودیت فصل کاری باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر لزوم در اولویت قرار دادن شاخص‌های توسعه در تنظیم و توزیع بودجه تاکید کرد.

فرماندار: اعتبارات ابلاغی سال‌جاری شهرستان ارومیه ۱۰۴ درصد افزایش یافت

وحید جلال زاده گفت: تدوین‌ برنامه چهار و پنج ساله کمیته برنامه ریزی در شهرستان می‌تواند اولویت‌های توزیع اعتبارات را بهتر نمایان کند به نحوی که سهم شهرستان از بودجه استانی بدلیل تمرکز جمعیتی متناسب باشد.

فرماندار: اعتبارات ابلاغی سال‌جاری شهرستان ارومیه ۱۰۴ درصد افزایش یافت

روح الله حضرت پور دیگر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه توجه به تنش آبی، نوسازی و تعمیرات مراکز آموزشی، رسیدگی به راه‌های مواصلاتی و روشنایی جاده‌ها را از موضوعات نیازمند توجه در شهرستان بیان کرد و افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام قبل از آغاز فصل سرما ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha