۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۹
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85182193
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمایه گذاری ۲ هلدینگ وابسته به دولت در استان ایلام

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به ظرفیت های ایلام برای سرمایه گذاری، گفت: تاکنون ۲ هلدینگ وابسته به دولت در استان اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.

علی اکبر بسطامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص نتایج دیدار خود با وزیر صنعت معدن و تجارت، اظهار کرد: شرکت های توسعه ای وابسته به آن وزارتخانه موظف به اتمام طرح های در دست اجرای صنعتی و شروع طرح های اولویت دار شدند.

وی بیان کرد: سالهاست طرح تولید فیلترهای تصفیه آب شرکت غشا گستر دالاهو وابسته به سازمان ایدرو در شهرک صنعتی ایوان در حال اجراست که دوران راه اندازی به حدی طولانی شده که طرح در حال خارج شدن از توجیهات فنی و اقتصادی است.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: در جلسه روز گذشته با وزیر صمت، بر اتمام طرح های صنعتی و معدنی نیمه تمام تاکید و طی دستور مکتوب مدیر سازمان ایدرو را موظف به رساندن طرح غشاگستر ایوان به بهره برداری کردند.

سرمایه گذاری ۲ هلدینگ وابسته به دولت در استان ایلامبسطامی تاکید کرد: تاکنون ۲ هلدینگ سرمایه گذاری وابسته به دولت در استان اقدام به سرمایه گذاری در طرح های صنعتی کرده اند.

وی گفت: طرح تولید کاغذ سنگی توسط شستا از وضعیت بهتری برخوردار است اما روند اجرای طرح تولید فیلترهای تصفیه آب شرکت غشاگستر دالاهو واقع در شهرک صنعتی ایوان کند و دوران به بهره برداری رسیدن آن طولانی شده است.

بسطامی اضافه کرد؛ در این دیدار علاوه بر دستور وزیر برای مشارکت شرکت های توسعه ای در طرح های صنعتی و معدنی استان ایلام، دستور کمک به توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی، رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان ادارات کل صمت استان ها و همچنین رفع مشکل یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی دهلران صادر شده است.

بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی در استان ایلام فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha