۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85182348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد زائران حسینی از مرز چذابه با همکاری مسئولان کشور عراق تسهیل می‎‌شود

اهواز- ایرنا- سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: همکاری مسئولان پایانه مرزی شیب کشور عراق موجب تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از مرز چذابه می‌شود.

به گزارش ایرنا رستم عیدی پور پنجشنبه در بازدید از پایانه شیب و نشستی که با مسئولان عراق داشت بیان کرد: تمام تلاش بر این است که زوار تردد آسان و بدون مشکل داشته باشند و از مسئولان عراق خواستاریم هر گونه مشکل در مسیر تردد زائران را برطرف کنند.

وی گفت: خوشبختانه توافقات مشترک خوبی بین مسئولان پایانه شیب عراق و استان انجام شده که ایجاد گیت‌های بیشتر در گذرگاه‌ مرزی شیب تا اربعین از جمله این تصمیمات است.

عیدی پور افزود: تسهیل در ورود و خروج زائران به ویژه در خصوص حمل و نقل، ایجاد هماهنگی لازم برای تردد اتوبوس‌های ایرانی حامل زائران در عراق، افزایش ‌درب‌های ورود و خروج در پایانه مرزی از دیگر توافقات انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: بکار گیری لوازم سرمایشی در محل‌های تجمع زوار و فعال‌سازی کارگروه مشترک ویژه اربعین در این پایانه نیز در دستور کار قرار دارد.

۲ مرز چذابه و شلمچه در خوزستان از مسیرهای تردد زائرین اربعین حسینی در کشور است.

طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بودجه ۱۴۰۲ چهار هزار میلیارد ریال برای بهسازی زیرساخت های مسیر تردد اربعین حسینی پنج استان کشور از جمله خوزستان تخصیص یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha