حادثه رانندگی در کرمانشاه ۲ کشته برجا گذاشت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اعلام کرد: بر اثر ۲ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های این استان ۲ نفر کشته و هشت نفر دیگر مصدوم شدند.

«محمدباقر محمدی» عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۰۷:۲۵ دقیقه صبح امروز خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ در محور کامیاران - کرمانشاه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت اعلام شد و نیروهای عملیاتی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی با اشاره به برجای ماندن سه مصدوم و یک فوتی در این حادثه رانندگی گفت: پس از رسیدن تیم پایگاه امداد و نجات برنجان به محل حادثه و انجام ارزیابی‌های اولیه، یک نفر از مصدومین را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند و این عملیات در ساعت ۰۹:۳۶ دقیقه به پایان رسید.

محمدی اضافه کرد: همچنین در ساعت ۱۲:۵۴ دقیقه امروز خبری با عنوان برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس با پراید در محور کرمانشاه به سراب نیلوفر اعلام شد.

وی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم و یک کشته داشت که پس از رسیدن نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات موقت ماهیدشت به محل حادثه و انجام ارزیابی‌های اولیه یک مصدوم را رهاسازی کرده و تحویل عوامل فوریت های پزشکی مستقر در محل دادند.

محمدی اظهار کرد: یک نفر کشته شده این حادثه نیز توسط نجاتگران‌ هلال احمر رهاسازی و تحویل مراجع قضایی حاضر در محل شد و عملیات در ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha