۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85182620
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی همدان: امنیت مردم خط قرمز فراجا است

همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امروز افتخار نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است و تا آخرین قطره خون از امنیت آنان که خط قرمز ماست، دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سلمان امیری عصر پنجشنبه در آیین تشییع پیکر مطهر شهید «علی میرزایی» در شهرستان ملایر افزود: با تقدیم یک شهید، ده‌ها و صدها نیروی فراجا داوطلبانه در صف شهادت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شهدای فراجا جانشان را برای حفظ و حراست از امنیت کشور فدا می‌کنند، اظهار کرد: خداوند راه را برای این شهدا کوتاه کرد، شهدا خدا را دیدند و رفتند و قرعه عزت به نامشان رقم خورد و از خاک به افلاک رسیدند.

سردار امیری ادامه داد: یاد شهدا همچون شهید میرزایی که برای دفاع از وطن و امنیت در خون خود غلتیدند، در خاطره‌ها ماند و اسطوره شدند.

وی با بیان اینکه شهادت روزی شهدا شد و آبروی وطن شدند، گفت: امروز به واسطه شهادت این افسر شجاع و دلیر، قلب‌های همه ما به هم پیوند خورده و آمده‌ایم با خانواده این شهید و مردم شهرستان ملایر تجدید بیعت و همدردی کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه امروز درب شهادت برای کارکنان فراجا باز است، اضافه کرد: جای جای کشور آغشته به خون این شهدای مظلوم و مقتدری است که در راه امنیت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا نگذارند گرد ناامنی به دامن مردم بپاشد.

سردار امیری ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید میرزایی، به همکاری با این شهید افتخار کرد و افزود: ما در مقابل والدین، همسر و فرزندان شهید میرزایی خجل هستیم، چرا که برای امنیت ما ‌فرزندشان را فدا کردند.

وی یادآور شد: امروز نیروی انتظامی سرشار از عطر افرادی است که در صف شهادت قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان همدان خطاب به پدر بزرگوار شهید میرزایی گفت: اگر امروز فرزند شما شهید شده است، ده‌ها نفر از همکاران ما داوطلبانه در مسیر این شهادت قرار گرفته‌ایم.

سردار امیری خطاب به کسانی که با عرضه مواد مخدر و ایجاد ناامنی سعی در آلودگی جوانان را دارند تا غیرت را از آنان بگیرند، هشدار داد: کسی که بخواهد از مامور قانون عبور کند، قانون از روی او عبور می‌کند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی امروز بالنده‌تر و پویاتر از گذشته به ماموریت‌های خود ادامه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در کمال سرافرازی شهدای مظلوم، نیک‌نام و سرافرازی همچون شهید «علی میرزایی» را برای امنیت و آرامش مردم و دفاع از وطن تقدیم می‌کنیم.

سردار امیری گفت: این ملت و همکاران ما تا آخرین قطره خون در این راه ایستادگی کرده و نمی‌گذارند کسی به مردم چپ نگاه کند یا خطوط قرمز ما را زیر پا بگذارد.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ دوم «علی میرزایی» مامور شجاع و جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر شب گذشته /سه‌شنبه/ در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

ماموران نیروی انتظامی حین کنترل محور ملایر به سامن، خودرو حمل مواد مخدر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر شدند که در این درگیری سرهنگ دوم «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر مجروح شد و پس از انتقال وی به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از شهید «علی میرزایی» یک دختر ۶ ساله و یک پسر ۱۴ ساله به یادگار مانده است.

پیکر مطهر این شهید عصر امروز پنجشنبه در شهر ملایر تشییع و برای برگزاری مراسم وداع به مسجد جامع روستای حسین‌آباد ناظم روستای زادگاه شهید میرزایی منتقل شد.

پیکر مطهر شهید میرزایی فردا جمعه ساعت ۹ صبح در روستای حسین‌آباد ناظم تشییع و در مزار شهدای روستا آرام می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha