۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85182742
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت؛ پایان عملیات گازرسانی در دیواندره

۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۶
کد خبر: 85182742
هفته دولت؛ پایان عملیات گازرسانی در دیواندره

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: تاکنون از ۱۶۹ روستای شهرستان دیواندره، ۱۶۵ روستا از گاز طبیعی بهره مند شده است و عملیات گازرسانی به چهار روستای باقی‌مانده نیز تا هفته دولت پایان می‌یابد.

احمد فعله‌گری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با گازدار شدن این تعداد روستا، تمام روستاهای دیواندره به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل و این شهرستان به لیست شهرستان‌های سبز با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی اضافه می‌شود.

وی افزود: شهرستان دیواندره دارای ۲۹ هزار و ۱۷۱ مشترک است که تعداد اشتراک های شهری ۱۳ هزار و ۸۵۵ مورد و روستایی ۱۵ هزار و ۳۱۶ مورد بوده و ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: تاکنون برای گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان دیواندره ۱۱۱ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

فعله گری ادامه داد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه سی جی اس شهرستان دیواندره امکان خدمات مستمر شرکت گاز استان به مردم این شهرستان، بیشتر و خطوط اصلی انتقال گاز این شهرستان به مرکز استان و سقز و بیجار وصل شده است.

وی اضافه کرد: گازرسانی در این منطقه سردسیر نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی دارد و با وجود بالا بودن هزینه گازرسانی در مناطق کوهستانی، این کار با قدرت ادامه دارد.

دیواندره در ۹۰ کیلومتری شمال سنندج واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha