۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85182798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی زنجان توزیع شد

زنجان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح اطعام حسینی ۷۵ هزار نیازمند زنجانی اطعام شدند.

روح‌الله صالحی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال همچنین در طرح اطعام حسینی ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری در قالب طرح اطعام حسینی میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی با همکاری ۱۸۳ مرکز نیکوکاری در استان در حال اجراست، اضافه کرد: کمک ‎های رسیده در قالب این طرح بلافاصله میان نیازمندان توزیع می‌شود.

صالحی همچنین از آغاز اجرای پویش « نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» خبر داد و افزود: مردم نیک اندیش می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و درگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir وهمچنین پایگاه‌های این نهاد در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند ایتام و محسنین را تقبل کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم پایتخت شور وشعور حسینی در رسیدگی به ایتام و نیازمندان افزود: روش‌های غیرحضوری برای مشارکت در این طرح هم شامل شماره‌گیری کد دستوری#۰۲۴*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ است.

وی با قدردانی از همراهی خیرین اضافه کرد: استان زنجان در حوزه کمک به ایتام جزو استان‌های برتر بوده و در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار حامی با این نهاد همکاری دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha