۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85183022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون رییس جمهور درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفت

کرج- ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین استاندار البرز در پیام هایی جداگانه درگذشت پدر شهیدان پناهی را تسلیت گفتند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در پیام تسلیت خود افزود: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه های ایثار ونمونه های برتر استقامت و فداکاری هستند.

مرحوم «حاج محمد پناهی» پدر شهیدان والامقام «مسعود، اکبر و سعید پناهی» پس از سال ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

بی شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش پدران ارجمند این اسوه های جهاد و مقاومت بی بدیل است.

قاضی زاده هاشمی ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده این مرحوم، از پروردگار متعال علو درجات برای این عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسالت خواست.

همچنین «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان والامقام، مسعود، سعید و اکبر پناهی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر عبداللهی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت مرحوم "حاج محمد پناهی" پدر گرانقدر شهیدان سعید، مسعود و اکبر پناهی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

این شیرمردان اسطوره های صبر و مقاومت هستند که فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراق شان چون کوه ایستادند. ایران اسلامی امروز عزت، سربلندی و دوام خود را مدیون این عزیزان است و تاریخ این ملت ایثار و جان گذشتگی شان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این انسان پاک نهاد را به مردم غیور استان، خانواده های معظم ایثارگران و شهدا بویژه خانواده ایشان تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای بازماندگان صبر و برای روح آن پدر فداکار رحمت واسعه الهی آرزومندم.

شهید «مسعود پناهی» متولد سال ۱۳۴۶، دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه بر اثر سوختگی ، شهید «اکبر پناهی» متولد سال ۱۳۴۰، دی ماه سال ۵۹ در کرخه بر اثر اصابت ترکش و شهید «سعید پناهی» متولد سال ۱۳۴۵ ، فروردین‌ماه سال ۶۱ در عملیات فتح المبین در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

استان البرز پنج هزار و ۲۵۰ شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و دفاع از حرم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha