روایت تانک روس‌ از رفاقت با قهرمان آمریکایی

تهران- ایرنا- دارنده ۲ مدال طلای المپیک در گفت‌وگویی به تشریح سطح مسابقات جام کنکورد و رفاقت با رقیبان خود در روسیه و جهان پرداخت.

به گزارش ایرنا، قهرمانی عبدالرشید سعدالله‌یف در مسابقات بین‌المللی کنکورد روسیه، شروع دوباره این عنوان‌دار جهان و المپیک در بین مدعیان است. سعدالله‌یف در یکسال گذشته به خاطر مصدومیت شمار زیادی از رقابت‌های داخلی کشور روسیه را از دست داد. همچنین تانک روس‌ها به دلیل محرومیت این کشور از حضور در میادین ورزشی نتوانست در رقابت‌های قهرمانی جهان و اروپا حضور داشته باشد.

سعدالله‌یف که ۲ مدال طلای المپیک و پنج قهرمانی جهان را در کارنامه دارد پس از کسب عنوان قهرمانی جام کنکورد در گفت‌وگویی اظهار داشت: مدت‌ها دور از مسابقه بودم و بازگشت به رقابت سخت است. در نیمه نهایی کشتی سختی داشتم و پیش‌بینی این کار را کرده بودم. من برای استارت دوباره در کشتی نیاز به حضور در این رقابت‌ها داشتم. در فینال نیز رقیب من احمد تاجدین‌اف (آزادکار داغستانی تیم ملی بحرین) بود که به خاطر مصدومیت از مسابقه انصراف داد. مطمئنم در جهانی بار دیگر با این کشتی‌گیر روبرو خواهم شد.

وی با بیان اینکه زمان زیادی برای رسیدن به آمادگی کامل لازم دارم گفت: کادر فنی برنامه‌ریزی کرده بود تا من با علیخان جبرائیل‌اف قهرمان روسیه رقابت داشته باشم. من و علیخان روابط بسیار دوستانه‌ای با هم داریم و یک رقابت روابط ما را خراب نمی‌کند چون این یک مسابقه است و هر کسی قوی‌تر باشد برنده خواهد شد. قرار است رقابت من و علیخان در دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی روسیه برگزار شود.

سعدالله‌یف در خصوص رقابت احتمالی خود با کایل اسنایدر نیز افزود: من و اسنایدر به صورت مرتب با هم در تماس هستیم.کایل مردی با اراده است. این قهرمان آمریکایی یکی از معدود کسانی است که گفت بدون ورزشکاران روسی رقابت های جهانی جالب نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha