۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85183479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش بهره‌وری در ایستگاه‌های پمپاژ آبفا استان بوشهر با اجرای نگهداری مستمر

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با اجرای نگهداری مستمر، افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی در ایستگاه‌های پمپاژ آبفا این استان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالحسن عالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگهداری نکردن مطلوب از سیستم ایستگاه‌های پمپاژ باعث می شود عمر تجهیزات پایین بیاید و به تدریج فرسوده و بازدهی مناسبی نداشته باشد.

وی بیان کرد: در همین زمینه، برنامه نگهداشت و ارتقا ایستگاه‌های پمپاژ شهرهای استان بوشهر به شکل منظم و مستمر توسط کارکنان فنی آبفا انجام می شود.

عالی هدف از این برنامه را افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه نگهداری و انرژی سیستم دانست و گفت: نگهداری و تعمیرات یک امر ضروری است که به صورت ویژه در دستور کار مدیریتی شرکت آبفا استان بوشهر قرار دارد و از سویی باعث عدم توقف تولید و سبب تامین آب شرب پایدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای مانور سراسری مولدهای برق اضطراری خبر داد و ادامه داد: این مانور مهم هر ساله با هدف آمادگی در برابر خاموشی‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی کارکرد دیزل‌های مولد های انرژی دیزل ژنراتور در ایستگاه‌های پمپاژ از جمله هدف این مانور است، عنوان کرد: انشعابات غیرمجاز باعث کمبود و هدر رفت آب می شوند که جمع آوری و انسداد کلیه انشعاب‌های غیرمجاز آب با سرعت مطلوبی در استان در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha