افزون بر ۲۱۴ هزار سرعت غیرمجاز در جاده‌های خراسان‌شمالی ثبت شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۱۴ هزار و ۲۳۶ مورد سرعت غیرمجاز در چهار ماهه نخست امسال به وسیله دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های استان ثبت شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری روز شنبه اظهار کرد: ۴۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای استان فعال است و در این مدت بیشترین تخلفات سرعت متوسط در جاده شیروان-فاروج با ۱۱ درصد تخلف و سه راهی ایرج - سنخواست با هفت درصد تخلف به ثبت رسید.

وی افزود: محور دوراهی پیش قلعه - راز و جرگلان با ثبت ۶ درصد تخلف از کل تخلفات سرعت، بیشترین تخلفات سرعت لحظه‌ای را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کمترین تخلفات سرعت در محور بجنورد - آشخانه به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: بیشترین متوسط تردد روزانه در تیرماه و در جاده شیروان - بجنورد و بالعکس و براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد در محور چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کمترین تردد در محورهای گراتی - صفی آباد و بالعکس و جاجرم - امیرآباد و بالعکس ثبت شد.

مشتری یادآور شد: بیشترین سرعت متوسط در این مدت در چمن بید - گرمه ، سنخواست - جاجرم ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این مدت بیشترین تردد وسایل نقلیه در جاده های استان از استان های خراسان رضوی با ۳۷ درصد، تهران با ۹ درصد و گلستان با هشت درصد بوده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار داد و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha