بیش از یک تُن انواع مواد مخدر در هرمزگان  کشف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی، طی یک هفته گذشته یک تُن و ۳۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه افزود: ماموران انتظامی هرمزگان در این مدت ضمن توقیف ۹ دستگاه خودرو حامل قاچاق مواد مخدر، ۸۸۱ کیلوگرم تریاک، ۱۷۷ کیلوگرم حشیش، ۲۵۳ کیلوگرم شیشه و ۲ کیلوگرم سایر مواد کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: در این طرح با تلاش همه‌جانبه ماموران، ۱۹ قاچاقچی موادمخدر و ۱۸ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین با اشاره به جمع‌آوری ۲۴۸ معتاد متجاهر و بلامکان در هفته گذشته اظهار کرد: به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر تمامی جاده های ارتباطی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد.

سردار جاویدان یادآورشد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان موادمخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین طبق اعلام پلیس هرمزگان، شب گذشته ماموران انتظامی این استان یک محموله موادمخدر شیشه به میزان ۵۰۰ کیلوگرم از یک دستگاه کامیون در شهرستان حاجی آباد کشف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha