المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دوسالانه شد

تهران-ایرنا- مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از دوسالانه شدن المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، سیدفردین تقی‌زاده روز شنبه در این باره گفت: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال ۱۴۰۱ با حمایت رئیس سازمان امور دانشجویان و همکاری دانشگاه‌ها چهار برنامه و رویداد ملی را در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار کرد.

وی ادامه داد: یکی از این رویدادها المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر است. این المپیاد که سومین دوره خود را گذرانده است در هشت رشته با حضور ۳۶۱ دانشجوی دختر و ۶۰۰ دانشجوی پسر از ۷۷ دانشگاه، به میزبانی دانشگاه اصفهان در بخش دختران و دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش پسران برگزار شد.

تقی‌زاده اظهار داشت: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در بخش دختران و پسران از ۱۰ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۲، در ۹ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا و در شهر همدان برگزار می شود.

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دوسالانه شد

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه پنجمین دوره المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز در سال ۱۴۰۴ برگزار می شود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است المپیادها هر دو سال یک‌بار برگزار شوند؛ به همین منظور تاکید بر این است که دانشگاه‌ها در این المپیاد حضور فعال داشته باشند.

وی گفت: دانشگاه میزبان پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر تا پایان اختتامیه المپیاد امسال مشخص و پرچم این المپیاد در روز اختتامیه به دانشگاه میزبان تحویل داده می شود.

تقی زاده افزود: المییاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر یک المپیاد فرهنگی ورزشی است که بُعد فرهنگی آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین هدف از برگزاری این المپیادها ایجاد پویایی و نشاط و همدلی میان دانشجویان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha