نوری: بازیکن میلیاردی آستانه تحملش پایین است/ هواداران پشتیبان نکونام هستند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان وقتی قرارداد میلیاردی می‌بندند آستانه تحمل پایین‌تری دارند. آنها دیر یا زود مطالبات خود را دریافت می‌کنند و به هیچ عنوان نباید اعتصاب کرده و تمرینات را به تعطیلی بکشانند.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: چند روز دیگر به شروع لیگ برتر باقی مانده و استقلال نسبت به رقبای خود عقب‌تر است. شرایط این تیم از نظر جذب بازیکن، شروع تمرینات و مسائل مالی، زیاد مساعد نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه فاصله اتمام فصل قبل با لیگ جدید، اندک است تیم‌ها هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله دارند و استقلال باید از این فرصت نهایت استفاده را در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ببرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برخی‌ می‌گویند اگر مهدی قایدی و محمد محبی را از دست دادیم، نفرات دیگر جای آنها را می‌گیرند اما این دو نفر به همراه کوین یامگا، ۶۰درصد قدرت تیم را تشکیل می‌دادند.

نوری تصریح کرد: استقلال در خط دفاع و حمله با ضعف‌هایی مواجه است و باید در این دو پست بازیکنان توانمندی را به خدمت بگیرد که بتوانند به تیم کمک کنند.

وی درباره اعتصاب بازیکنان استقلال که منجر شد چند روزی تمرینات تیم تعطیل شود، گفت: وقتی فصل به پایان می‌رسد باشگاه‌ها باید با بازیکنان خود تسویه حساب کنند نه اینکه فصل جدید هم شروع شود و بازیکنان بخش زیادی از طلب خود را دریافت نکرده باشند. شرایط امروز با گذشته، زمین تا آسمان تفادت دارد، بازیکن وقتی قرارداد میلیاردی می‌بندد، تحمل کمتری دارد. بازیکن دیر یا زود طلب خود را دریافت می‌کند و من اعتقاد دارم وقتی نفرات تیم حق خود را به طور کامل می‌گیرند، نباید اعتصاب کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران حامی و پشتیبان جواد نکونام هستند و این بهترین اتفاق برای سرمربی تیم است. نکونام انگیزه زیادی برای موفقیت در استقلال دارد و امیدوارم روزهای خوبی را برای تیم رقم بزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha