استاندار کهگیلویه و بویراحمد: نامه های مردمی به رییس جمهور سه برابر دور نخست سفر بود

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۴۰ هزار فقره نامه مردمی در سفر دور دوم رییس جمهور ارائه شده است در حالی که در دور اول سفر تعداد نامه های مردمی ۸۰ هزار فقره بود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی احمدزاده شنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در یاسوج، اظهار کرد: ۷۰۰ نیرو از دستگاه های اجرایی استان به صورت ۲ شیفت در حال دسته بندی و ثبت نامه هستند.

وی افزود: ۱۳ هزار میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان در دور دوم سفر فقط به حوزه زیرساخت استان تخصیص یافته است که این میزان اعتبار در بخش های راه، آب، گاز و دیگر پروژه های زیربنایی در سفر دور دو رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این میزان اعتبارات تنها در بخش عمرانی و زیرساخت ها منظور شده است و غیر از اعتبارات تخصیص داده شده در حوزه اقتصادی استان می باشد.

احمدزاده عنوان کرد: در دور اول سفر رییس جمهور این اعتبارات نزدیک به هفتاد هزار میلیارد ریال بود که سرجمع اعتبارات دور اول و دوم سفر در بخش زیرساخت استان افزون بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به ۲ اتفاق مهم و خوب ملی برای استان، ادامه داد: با پیگیری ها، تاکیدات و تلاش های به عمل آمده، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان عضو شورای بودجه ریزی کشور اعلام شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتفاق دوم این است که رشد پایه بودجه سنواتی کهگیلویه وبویراحمد به صورت قانون در آمد.

احمدزاده ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استان برتر تخصیص و جذب اعتبارات سفر در میان استان های کشور شده است.

وی تاکید کرد: اعتبارات سفر ۲ ساله است و حدود ۹۰ هزار میلیارد ریال آن باید با تلاش جهادی دستگاه های اجرایی استان، در سال جذب شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال جاری نزدیک به ۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل ها و ردیف های مختلف ملی و از وزارتخانه ها توسط دستگاه های اجرایی استان وارد استان شده است.

احمدزاده تاکید کرد: مدیران به صورت جهادی پای کار باشند و پیگیری کنند تا اعتبارات بیشتری از منابع مختلف ملی وارد استان کنند.

وی به رشد حجمی و گسترده اعتبارات دهیاری ها و اختیارات آن ها اشاره کرد و گفت: دهیاران به لحاظ منابع اعتبارای مورد توجه ویژه قرار می گیرند و باید با برنامه و تلاشی جدی پای کار بیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران نظارت ها را بیشتر کنند و عملیاتی تر پای کار باشند، با این نگاه ویژه به حوزه دهیاری های استان، در بخش های زیرساخت روستاها تحولی خوبی ایجاد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha