۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85184553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ واحد مشاور املاک در زنجان پلمب شد

۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 85184553
۲۴ واحد مشاور املاک در زنجان پلمب شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۴ واحد مشاور املاک بدون مجوز یا متخلف در استان به منظور ساماندهی فعالیت این صنف پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر اسماعیلی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان افزود: نداشتن پروانه کسب، ثبت قرار داد در مبایعه نامه غیرمجاز، گرانفروشی و دریافت حق الزحمه پیش از میزان ابلاغی، فعالیت افراد غیر صنفی، عدم صدور صورتحساب، عدم رعایت سقف افزایش اجراه اعلامی و اخلال در بازار املاک و زمین از جمله تخلف های صورت گرفته در این واحدها بود.

وی با بیان اینکه امسال تا کنون بیش از ۶۰۰ مورد بازرسی توسط تیم های مشترک از واحدهای مشاور املاک در زنجان انجام شده است، افزود: ۲ تیم مشترک به صورت مستمر در حوزه بازرسی از بنگاه ها و واحدهای مشاور املاک استان فعال است.

اسماعیلی اظهار کرد: زنجان در اجرای طرح ساماندهی بنگاه های مشاور املاک جزو نخستین استان ها در کشور است و اجرای آن را از سال گذشته در استان آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای کنترل نرخ اجاره بها و قیمت مسکن در استان انجام شد تا فعالیت عناصر غیرمجاز موجب اخلال در این بخش نشود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در زمان حاضر یک‌هزارو ۱۹ واحد مشاور املاک در سطح این استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha