سه متهم به قتل در کبودرآهنگ دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: سه نفر که با مشارکت یکدیگر یک جوان را در این شهرستان به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نبی شکرویسی" در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی کشف جسد فرد جوانی در اراضی کشاورزی یکی از روستاهای کبودرآهنگ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس با انجام اقدامات فنی در بازرسی از محل قتل به سه نفر مظنون شد که با انجام هماهنگی های قضایی، افراد دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس به قتل پسر جوان اعتراف کردند.

سرهنگ شکرویسی با بیان اینکه انگیزه قتل اختلافات خانوادگی عنوان شده است اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف پراید سرقتی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با استفاده از تجهیزات پایش مسیرهای ارتباطی یک دستگاه خودروی سرقتی را شناسایی کردند.

سرهنگ "علی حسن حیدری جو" افزود: در بررسی‌های اولیه و استعلام مشخص شد که خودرو سابقه سرقت دارد که اقدامات پلیسی برای شناسایی سارق و دستگیری وی ادامه دارد.

کشف هروئین و شیشه از توزیع کنندگان موادمخدر

فرمانده انتظامی فامنین گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر فامنین، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "هادی پور رجب" افزود: در تحقیقات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، ۲ توزیع کننده موادمخدر در فامنین شناسایی و در عملیاتی دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۴۵ گرم هروئین و ۳۰ گرم شیشه کشف شد.

سارقان درخت در بند پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: به دنبال گشت زنی ماموران کلانتری ۱۲ رسالت در نقاط حاشیه ای و خلوت شهر با هدف جلوگیری از تجمع افراد ناباب و کارتن خواب، ماموران متوجه آتش زدن قسمت پایین تنه درخت در پشت فروشگاه اتکا و قطع آنها شدند.

سرهنگ" هادی نجفی صالح" افزود: بر این اساس با انجام اقدامات خاص پلیسی شخصی را در این خصوص شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی ۶ نفر دیگر از همدستان و مالخر را معرفی کرد که همگی در مخفیگاه خود دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha