۲۲۰ میلیارد ریال برای احداث تقاطع غیرهمسطح "کوی راه‌حق" اصفهان هزینه شد

اصفهان- ایرنا- رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال برای احداث تقاطع غیرهمسطح زیرگذر "کوی راه حق" در محور اصفهان - بهارستان با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد، هزینه شده است.

حامد ایرج‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تقاطع ورودی کوی راه حق یکی از نقاط پُرتصادف مصوب در محور اصفهان بهارستان بود که برای ایمن‌سازی آن، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح زیرگذر آن در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، در زمان حاضر نصب ۱۲۴ باکس بُتنی پیش‌ساخته ۶ در ۸ متر برای احداث تقاطع مزبور آغاز شده است.

وی ادامه داد: این پروژه تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت داشته و بر اساس پیش‌بینی‌ها تا سه ماه آینده با تکمیل این مرحله، عملیات احداث زیرگذر ادامه پیدا خواهد کرد.
رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه نیازمند همکاری ارگان‌هایی است که با توجه به قرار داشتن زیرساخت‌هایشان در این مقطع، در روند پیشرفت عملیات این پروژه دخیل هستند.
وی اضافه کرد: این تقاطع غیرهمسطح دارای دو محور مجزای رفت و برگشت به طول ۶۲ متر بوده و در زمان حاضر عملیات نصب باکس‌های بُتنی پیش‌ساخته آن با اعتبار ۸۸ میلیارد در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، روستای " کوی راه حق" در پنج کیلومتری شهر اصفهان در مسیر جادهٔ اصفهان- شیراز واقع است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha