۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85184618
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارندگی ۲۴ ساعت گذشته گیلان به ۶۳ میلیمتر رسید

رشت - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: از آغاز بارندگی‌ها در استان از روز گذشته بیشترین میزان بارندگی در استان با ۶۳ میلیمتر در شهرستان املش به ثبت رسیده‌است.

فروغ مومن‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعد از شهرستان املش، چابکسر با ۵۳ و آستارا با ۵۰ میلیمتر بیشترین بارش باران را طی این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه در رشت نیز ۲۶ میلیمتر باران باریده‌است، اضافه کرد: فعالیت سامانه ناپایدار و بارشی که از روز گذشته وارد گیلان شده تا فردا دوشنبه در این استان تداوم دارد که بر این اساس طی این مدت شاهد بارندگی‌های رگباری و در برخی مناطق شدید خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته منطقه اسب وونی شهرستان تالش با ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و لنگرود با ۳۳ درجه گرمترین مناطق استان را به خود اختصاص داده‌اند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۷ درجه سانتیگراد و رطوبت ۹۰ درصد است.

وی با بیان اینکه دریا طی امروز و فردا برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب نیست، خاطر نشان کرد: سامانه ناپایدار بارشی از عصر فردا به تدریج از استان گیلان خارج و شرایط برای فعالیت‌های دریانوردی مهیا می‌شود.

در زمان حاضر، آسمان گیلان ابری تا نیمه ابری و مه آلود بوده و در برخی مناطق استان وزش باد و باران گزارش شده‌است.

بیشتر بخوانید:

گیلان هشت درجه خنک می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha