قنبرزاده: مشکل بدهی اکثر باشگاه‌ها رفع شده است

تهران- ایرنا- نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: مشکل بدهی‌ اکثر باشگاه‌ها به صورت توافقی حل شده و تیم‌های لیگ برتری برای عقد قرارداد مانعی ندارند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، منصور قنبرزاده با اشاره به نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این جلسه در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای بود و شاخص‌های حرفه‌ای سازی نیز برای مدیران باشگاه‌ها تشریح شد. در حاشیه این جلسه از برخی مدیران به خاطر تلاش برای صدور مجوز حرفه‌ای تقدیر شد. از افسران صدور مجوز حرفه‌ای نیز تقدیر کردیم. مدیران فوتبال ایران در این نشست در جریان ریز کارهای کسب مجوز حرفه‌ای قرار گرفتند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در نشست امروز آمار هم از بودجه و درآمد باشگاه‌ها ارائه شد که مناسب نبود. بیش از ۹۰ درصد از باشگاه ها زیان‌ده هستند و این نمی تواند اصلا آمار خوبی برای فوتبال ایران باشد.

قنبرزاده در خصوص بدهی برخی باشگاه ها نیز گفت: بدهی‌ باشگاه‌ها در حد بسیار پائینی نسبت به سال گذشته بود و حتی برخی از باشگاه‌ها مبلغی در حدود ۳۰ میلیون بدهی داشتند. اکثر تیم‌ها نیز مشکل خود را حل و فصل کردند و مشکلی هم برای ثبت قرارداد ندارند. برخی از باشگاه ها با بدهکاران توافق کرد و برخی نیز بدهی خود را تقسیط کردند.

حضور بانوان در ورزشگاه از دیگر سوالات خبرنگاران از نایب رئیس فدراسیون فوتبال بود. قنبرزاده در این خصوص عنوان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از الزامات فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا است، اما باید زیرساخت و شرایط لازم را برای این حضور فراهم کنیم تا شان دختران و بانوان ایرانی حفظ شود. برخی از ورزشگاه‌ها این کار را انجام دادند. تلاش فدراسیون فوتبال آن است که این اتفاق مهم در فوتبال ایران رخ دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha