۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85184714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان ایجاد شد

اصفهان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری از طریق طرح‌های راهبری شغلی، هدایت شغلی و معرفی به مراکز کاریابی ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) روز یکشنبه به نقل از کریم زارع افزود: امسال از طریق طرح‌های راهبری شغلی و هدایت شغلی ۲۸۵ مددجوی تحت حمایت وارد فعالیت‌های اقتصادی شده و ۱۱۶ مددجوی مُستعد کار نیز با معرفی مراکز کاریابی از شغلی با درآمد مناسب برخوردار شدند.

وی با بیان‌اینکه راهبران شغلی با تامین مواد اولیه و خرید تضمینی محصولات در ایجاد اشتغال پایدار موثر هستند، ادامه داد: کارآفرینان و صاحبان مشاغل و ایده‌های نو و دانش بنیان در صورت داشتن طرح‌های تضمین‌ شده بازار کار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و پس از تایید طرح‌ها، نسبت به معرفی آنها به مددجویان بعنوان راهبر شغلی اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام اصفهان با تاکید به برنامه‌ریزی انجام شده برای پایداری مشاغل از طریق توسعه بازار فروش محصولات مددجویان افزود: امسال برای برگزاری ۱۴۸ بازارچه موقت، دائم و اتصال طرح های تولیدی دارای قابلیت به سکوهای فروش مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی، برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال نیز به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، گفت: مددجویان و سایر نیازمندان و افراد فاقد بیمه تامین اجتماعی که در پنج دهک پایین درآمدی جامعه قرار دارند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات اشتغال به دفاتر این نهاد در استان مراجعه کنند.
در زمان حاضر بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha