۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبر: 85185096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ تُن آرد قاچاق در اسلامشهر کشف شد

۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبر: 85185096
۲ تُن آرد قاچاق در اسلامشهر کشف شد

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از شناسایی و کشف ۲ تُن آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز دوشنبه در این باره گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات مبنی بر انبار آرد قاچاق در یک کارگاه در محله چیچکلو موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این کارگاه، تعداد ۵۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد قاچاق و فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی و بارنامه به ارزش سه میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی لازم کارگاه پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در خبر دیگری اعلام کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه، پس از وصول اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی نوشیدنی انرژی زا در انباری در چهاردانگه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی مشترک با پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، موفق به دستگیری یک متهم و شناسائی محل دپوی نوشیدنی های انرژی زا شدند.

علیزاده خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپو، تعداد ۲۲ هزار و ۵۷۲ عدد نوشیدنی انرژی زای خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف، انبار پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

وی یادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، با سامانه ۱۱۰پلیس تماس بگیرند.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha