۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85185194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«توانخواهان ذهنی» در صدر ایجاد مزاحمت تلفنی برای اورژانس بابل

ساری _ ایرنا _ رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : بیشترین مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس ۱۱۵ بابل توسط افراد مبتلا به ناتوانی‌های ذهنی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شمار زیاد تماس‌های بی‌مورد از سوی مزاحمان تلفنی باعث خستگی و فرسودگی کارشناسان پاسخگوی اورژانس ۱۱۵ بابل خواهد شد و از طرف دیگر این مزاحمت های تلفنی سبب می شود خدمت رسانی به افرادی که جان آنها به کمک فوری امدادگران اورژانس ۱۱۵ نیازمند هستند در کار آنها خللی ایجاد شود.

واحد حقوقی اورژانس ۱۱۵ بابل که برخی از این مزاحم های تلفنی را به مراجع قضایی معرفی کردند بعد از ۶ ماه پیگری قضایی متوجه می شوند مزاحم تلفنی یک فردی با ناتوانی ذهنی می باشد که نمی توان کاری از پیش برد.

۶۷۷ مزاحم تلفنی در یک ماه

میرسعید رمضانی رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : فقط در تیر ماه سال جاری ۶۷۷ مزاحم تلفنی به اورژانس ۱۱۵ بابل انجام شد.

وی گفت : بیشتر این مزاحمت های تلفنی‌ افرادی با ناتوانی‌های ذهنی هستند که شماره ۱۱۵ را یاد گرفتند و هر روز چند بار به ۱۱۵ زنگ می‌زنند.

«توانخواهان ذهنی» در صدر ایجاد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ۱۱۵ بابل

وی افزود : چندی پیش اورژانس ۱۱۵ بابل تعدادی از این مزاحم های تلفنی را به مراجع قضایی معرفی کرد و بعد از پیگیری چند ماهه در نهایت متوجه شدیم فرد مزاحم دارای ناتوانی ذهنی است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : با توجه به حساسیت بسیار زیاد خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ این مزاحمت‌های تلفنی باید به پایان برسد.

رمضانی گفت : تقاضای جدی ما از خانواده‌هایی که چنین فرزندانی در منزل دارند این است که تلفن را در دسترس آنها قرار ندهند یا اینکه مراقب باشند فرزندان آنها پی در پی به ۱۱۵ زنگ نزنند.

وی ادامه داد: هرچه این مزاحمت‌های تلفنی به پایین‌ترین حد خود برسد خدمت رسانی به شهروندان مطلوب‌تر و با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: در حال حاضر میانگین رسیدن امدادگران به محل حادثه در حوزه شهر ۱۱ دقیقه و در حوزه جاده‌ای ۱۴ دقیقه است.

تمامی پایگاه های اورژانس بابل فعال است

رییس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت : در حال حاضر تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان فعال و بدون وقفه در حال خدمت رسانی است.

وی افزود : شهروندان هیچ نگرانی نداشته باشند زحمت کشان اورژانس ۱۱۵ بابل در تمامی پایگاه ها آماده خدمت هستند.

«توانخواهان ذهنی» در صدر ایجاد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ۱۱۵ بابل

رییس اورژانس ۱۱۵ بابل با بیان این که، در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی شهروندان در منطقه کمربندی غربی احداث یک پایگاه اورژانس است، افزود : نقش خیرین در حوزه سلامت در بابل بسیار ممتاز است و امیدواریم با اهدای یک قطعه زمین در این منطقه پایگاه جدید احداث شود.

رمضانی با اشاره به این که اگر خیرین یک قطعه زمین در این منطقه اهدا کنند، اورژانس بابل ساختمان این پایگاه را احداث خواهد کرد، تصریح کرد : راه اندازی پایگاه اورژانس در منطقه کمربندی غربی بابل زمینه خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان بابلی را فراهم می‌کند.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر می باشد که حدود ۱۴ پایگاه اورژانس به این جمعیت خدمت رسانی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha