واژگونی ۲ پراید در غرب خراسان رضوی یک کشته و هفت مصدوم داشت

سبزوار- ایرنا- وقوع ۲ حادثه واژگونی خودرو سواری پراید در جاده‌های غرب خراسان رضوی در شبانه روز گذشته یک کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی داورزن روز دوشنبه گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در جاده داورزن- سبزوار دیشب یک نفر کشته و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ اکبر محمدآبادی افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان پراید قبل از رسیدن به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و پنج نفر دیگر که همگی اعضای یک خانواده بودند مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: عمده تصادفات جاده ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده و سرعت غیرمجاز اتفاق می افتد، لذا از رانندگان درخواست می شود همیشه قبل از سفر استراحت کافی داشته و در طول سفر با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز، سلامت خود و دیگر سرنشینان خودرو را تضمین کنند.

مسلم فائق نیا، مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار نیز اعلام کرد: صبح امروز واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده جوین – جغتای ۲ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان قمر بنی هاشم (ع)جوین منتقل شدند.

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در غرب خراسان رضوی خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha