۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 85185502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته اجرایی خدمت‌رسانی فناورانه به زائران اربعین حسینی (ع) تشکیل جلسه داد

تهران - ایرنا - شرکت کنندگان در نخستین جلسه «کمیته اجرایی رویداد همکاری فناورانه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع)»، ضمن مروری بر آخرین وضعیت برگزاری رویداد و نمایشگاه بر جلب مشارکت حداکثری ذی‌نفعان رویداد تاکید کردند.

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از صندوق نوآوری و شکوفایی، در نخستین جلسه کمیته اجرایی این رویداد اقدامات انجام‌شده درخصوص برگزاری این رویداد و نمایشگاه جانبی آن بررسی شد.

در این جلسه همچنین درباره تشکیل میزهای تخصصی شامل «حمل و نقل و لجستیک»، «بهداشت و درمان»، «ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «صنایع خلاق و فرهنگی» و «بیمه» در این رویداد بحث و تبادل نظر شد.

بررسی سازوکارهای تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، خلاق و استارتاپی دارای محصولات و خدمات ویژه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین از دیگر محورهای کمیته اجرایی رویداد همکاری فناورانه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) بود.

کمیته اجرایی خدمت‌رسانی فناورانه به زائران اربعین حسینی (ع) تشکیل جلسه داد

رویداد همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) به همت صندوق نوآوری و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. این رویداد با هدف بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور برای ارتقای خدمت‌رسانی به زئران اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌ریزی شده است.

سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی متعددی از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد مرکزی اربعین، جامعه فعالان مردمی اربعین، بنیاد احسان، بنیاد برکت، بنیاد علوی، موسسه دانشمند (وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) و بنیاد تعالی اجتماعی زندگی، در برگزاری این رویداد مشارکت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha