۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85185521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان نهاوندی به مرحله کشوری جشنواره نوآوری راه یافتند

همدان-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: معلمان نهاوندی با کسب رتبه اول استان به مرحله کشوری «جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری» راه یافتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری نهاوند، محمدحسین دارایی روز دوشنبه اظهار داشت: نتایج هفتمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در حالی اعلام شد که از چهار محور فعالیت در این جشنواره، معلمان توانمند شهرستان نهاوند در سه محور آن، موفق به کسب رتبه‌ اول استان و راهیابی به مرحله‌ کشوری شدند.

وی افزود: گروه نهاوند متشکل از مریم عمرانی، مریم خدارحمی و مریم متین در محور «آموزش مبتنی بر اِستیم» (مزرعه کارآفرینی) با کسب رتبه اول استان راهی مرحله کشوری شد.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند گفت: همچنین گروه نهاوند با اعظم عباسی و شیرین زندی در محور «طراحی و ساخت دست‌سازه های آموزشی و کاربرد آن در فرآیند تدریس» رتبه اول استان را کسب کرد و به مرحله کشوری راه یافت.

دارایی ادامه داد: گروه نهاوند شامل مژگان کیانی و زهرا سلیمانیان در محور «فعالیت های آزمایشگاهی و کارگاهی نوین و خلاقانه در فرآیند تدریس» رتبه اول استان را به خود اختصاص داده و به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کرد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با قدردانی از مسئول پژوهشگاه معلم، گروه‌های آموزشی و برنامه‌ریزان که زمینه مناسب برای کسب این رتبه‌ها را فراهم کردند، کسب این افتخار ارزشمند را به این همکاران پرتلاش و جامعه‌ فرهنگیان شهرستان، تبریک گفت.

استان همدان ۳۰۷ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم و کادر آموزشی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha