توقیف خودروی ۱۵۰ میلیارد ریالی قاچاق / دستگیری اوباش نامی در البرز 

کرج - ایرنا - معاون هماهنگ کننده البرز از توقیف یک دستگاه خودروی سواری قاچاق خارجی (آئودی) به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان فردیس در این استان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ "پیمان لطیفی" اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با دریافت خبری از تردد یک دستگاه خودرو آ ئودی قاچاق در سطح شهر مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی مسیر تردد خودرو در یک فرصت مناسب خودروی مذکور را که در شهر در حال تردد بود متوقف کردند و با بررسی اسناد و مدارک متوجه شدند که خودرو توقیفی فاقد مدارک گمرکی است و به صورت قاچاق در حال تردد است .
وی خاطرنشان کرد: بنابر نظر کارشناسان ارزش خودروی توقیف شده ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شد و در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
دستگیری اوباش نامی در کرج

توقیف خودروی ۱۵۰ میلیارد ریالی قاچاق / دستگیری اوباش نامی در البرز 

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش مأموران پلیس اطلاعات این استان، یک نفر از اوباش شناخته شده منطقه رجایی شهر کرج اقدام که با اوباش گری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت مردم می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه "محمد نادربیگی" اظهار کرد : در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر قدرت‌نمایی، اوباش گری و برهم زدن نظم عمومی توسط یک نفر از مخلان نظم و امنیت در محله رجایی شهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به فرار و جابه جایی دائم متهم از ترس گرفتاری در چنگال قانون، افزود: ماموران با استفاده از اقدام های اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه او را دستگیر کردند.


دستگیری اعضای ۶ نفره سارقان حرفه ای اماکن خصوصی

توقیف خودروی ۱۵۰ میلیارد ریالی قاچاق / دستگیری اوباش نامی در البرز 


فرمانده انتظامی کرج از دستگیری ۶ سارق اماکن خصوصی با هشت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مرکزی شهر کرج، دستگیری سارقان در دستورکار ماموران کلانتری۱۲چمران قرار گرفت و ۶ سارق درچند عملیات جداگانه دستگیر شدند .
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر، در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی کشف شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به هشت فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مختلف کرج اعتراف کردند.
سرهنگ گودرزی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کلاهبرداری با ادعای فروش سوال های کنکور در فردیس

توقیف خودروی ۱۵۰ میلیارد ریالی قاچاق / دستگیری اوباش نامی در البرز 

فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری شخصی که با ادعای فروش سوال های کنکور اقدام به چندین فقره کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی کرده بود، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "کامران ملکی" اظهار کرد: ماموران پلیس فتا شهرستان فردیس در حین رصد فضای مجازی با یک کانال تلگرامی که ادعای فروش سوال های کنکور را داشت، مواجه شده که پس از بررسی‌های تکمیلی، متوجه شدند که گرداننده این کانال تلگرامی با ادعای اینکه به سوال های کنکور دسترسی دارد، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از کاربران می‌کند.

وی اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت گرداننده این کانال شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در شهر فردیس دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از طریق ایجاد کانال تلگرامی و ادعای فروش سوال های کنکور، گفت: متهم پس از دریافت وجوه از کاربران فضای مجازی با ارسال پرسش های تقلبی از این طریق اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha