توافقات صورت گرفته در راستای منافع ایران و سوریه است

تهران- ایرنا- وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه گفت: توافقات صورت گرفته و مصوبات انجام شده در سفر رئیس جمهور ایران به سوریه در راستای منافع دو کشور است.

به گزارش ایرنا، محمد سامر الخلیل روز دوشنبه در حاشیه نشست روسای کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه افزود: سفر امروز در راستای پیگیری توافقات و مصوباتی است که در سفر رئیس جمهور ایران به سوریه که در ۵ مِی (۱۵ اردیبهشت) انجام شد.

وی با بیان اینکه روند توافقات در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته است، اظهار داشت: هدف مهم این است که با پیگیری مصوبات، در تمام موضوعات مرتبط با مسایل اقتصادی بین دو کشور به نتیجه برسیم.

سامر الخلیل ادامه داد: همچنین تاکید ما بر این است که هر توافقی حاصل می‌شود، در راستای مصالح دو کشور باشد.

وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه افزود: از روز گذشته تا کنون به همین منظور، جلسات بسیار مفصلی در حوزه همکاری‌های اقتصادی طرفین برگزار و مباحث متعددی در تمام زمینه‌هایی که امکان همکاری بین دو کشور و توقعاتی که وجود دارد مطرح شده و نتیجه خوبی نیز از این جلسات عاید هر دو کشور خواهد شد.

وی گفت: همکاری‌های بانکی، تاسیس شرکت بیمه‌ای، گردشگری، حمل و نقل و تجارت آزاد از جمله این توافقات بوده که به نتیجه رسیدند که به همین منظور از تلاش و همکاری دو دولت باید تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha